A kiváló cég imázsa egyenlő a benne dolgozó munkatársak imázsával! Egy jól felépített márka hosszú távú bizalmi kapcsolatot képes kialakítani a vevőkkel, így nem lesz kérdés, hogy pénzügyi kérdésben az elégedett ügyfél kihez fordul. Ezért a bizalom mindennél fontosabb!
Hiszen ha bizalmat érsz el a cég és a saját imázsoddal, akkor:
- hosszú távon megmaradnak az ügyfeleid
- nem tudja ügyfeleidet elcsábítani a konkurencia
- biztosan ajánlani fognak másoknak
- emeli a sikerélményeid számát
- kiválóan segíted a saját toborzásodat
- a jó hírnevet erősíted
Így egyre sikeresebb leszel, és egyre több elégedett ügyfeled lesz. Minden tárgyalásnál és üzleti beszélgetésnél figyelj arra, hogy az imázsodat építsd, és ne rombold. Teljesen mindegy, hogy közvetítő, vezető vagy igazgató vagy. Tőled függ, hogy milyennek ítélik meg a céget és az üzletedet! Ha jó benyomást keltesz, akkor dőlni fognak hozzád az ajánlások, ellenkező esetben pedig nem csak téged kerülnek el, hanem a céget is! Hiszen mi a munkatársak vagyunk a cég arcai! Gondoljatok apró dolgokra. Ha bementek egy étterembe, ahol észre sem vesznek, majd odavágnak egy étlapot, akkor milyen véleményed lesz a helyről? Pedig lehet, hogy az étel amit kínálnak fantasztikus! A véleményed mégis lesújtó lesz, és biztosan nem ajánlod a helyet. Viszont ha kedvesen fogadnak, ételt és hozzá jó bort ajánlanak, mesélnek az ételről, a zamatáról, az ízéről, hogyléted felől érdeklődnek, akkor milyen véleménnyel leszel a helyről? Visszamész? Hogyne! Erről szól a dolog nem csak a kiszolgáló személyét, hanem az egész éttermet ítéled meg a benyomásaid alapján! Így van ez a mi üzletünkkel is!
Légy lelkes, beszélj nyíltan és bizalommal az üzletedről, légy büszke, hogy jó munkatársa vagy egy jó cégnek!
Bödő Gábor
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése